Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji
Chcesz zachować konkurencyjność swojej firmy i osiągać stale wzrastające zyski ze sprzedaży? Uda Ci się to jedynie pod warunkiem zapewnienia wysokiej satysfakcji Klientów – zwłaszcza pod kątem jakości ich obsługi. Niezadowolony Klient nie tylko przestanie u Ciebie kupować, lecz także podzieli się negatywnymi doświadczeniami ze swoimi znajomymi. Nie pozwól więc sobie na trwałą utratę wizerunku oraz odejście Klientów do konkurencji. Już dziś zacznij monitorować ich opinię!
Na co pozwala oprogramowanie do badań opinii?
Abyś mógł skutecznie zadbać o lojalność Klientów, potrzebny Ci będzie cykliczny monitoring poziomu ich satysfakcji. Nie wystarczy jednorazowy pomiar - zadowolenie konsumentów jest czymś dynamicznym. Aplikacja do ankietyzacji online pozwoli Ci w porę diagnozować wszelkie nieprawidłowości i na podstawie uzyskiwanych wniosków z badań wdrażać rozwiązania naprawcze. System tego typu umożliwia błyskawiczne zaprojektowanie i uruchomienie ankiety oraz prostą obsługę – zarówno z poziomu administratora, jak i Klienta wypełniającego ankietę.
Co możesz monitorować?
Oprogramowanie ankietowe można wykorzystać w celu badania opinii Klientów np. odnośnie:
1. sprzedaży i realizacji usług w tradycyjnych placówkach/oddziałach,
2. kontaktu z infolinią,
3. sprzedaży online.
Nowoczesne aplikacje do ankiet online są zaprojektowane w ten sposób, aby możliwa była ich obsługa z poziomu przeglądarki internetowej – bez konieczności instalacji na własnym serwerze. Wówczas Zamawiający korzysta z gotowego rozwiązania w trybie chmurowym (model SaaS). Za takim wyborem przemawia również niezawodność działania aplikacji oraz możliwość uzyskania stałego wsparcia technicznego ze strony firmy udostępniającej oprogramowanie.
Standardem w przypadku nowoczesnych aplikacji do badań opinii jest dowolność w definiowaniu poziomu uprawnień. Możesz więc samodzielnie zdecydować, do jakich danych oraz modułów będą mieli dostęp poszczególni użytkownicy.
Przydatne moduły
Zyskujesz również możliwość edycji każdej ankiety oraz ich poprawiania lub rozbudowy, kiedy tylko uznasz to za konieczne. Dokonaj wyboru oprogramowania, które umożliwia tworzenie ankiet składających się nie tylko z pól tekstowych, lecz także elementów graficznych (np. buźki wyrażające różne emocje wskazujące na ocenę jakości obsługi). Aplikacja do ankietyzacji powinna być wyposażona w opcję tworzenia pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, pytań otwartych i zamkniętych, a także list rankingowych – np. za pomocą funkcji suwaka.
Zarządzanie wynikami badań opinii
Postaw na taką aplikację, która umożliwi Ci bieżącą kontrolę nad całościowym procesem badawczym. Będziesz mógł dzięki temu kontrolować postęp w wypełnieniu próby, a także przeglądać odpowiedzi w trybie rzeczywistym. Oprogramowanie pozwoli Ci także korzystać z opcji generowania raportów graficznych w dowolnie wybranym momencie. Dane będziesz mógł poza tym w dowolnym czasie eksportować do bazy w pliku obsługiwanym przez MS Office.
Pytaj Klientów o opinię i rozwiązuj ich problemy
Wyjdź zatem naprzeciw potrzebom swoich Klientów i zwróć się do nich z prośbą o podzielenie się opinią. Dzięki cyklicznym raportom dostarczanym przez aplikację online dowiesz się, co myślą oni na temat jakości obsługi, a także czy są zadowoleni z samych produktów czy usług. Ankietyzacja elektroniczna to najlepszy sposób na to, aby skutecznie budować lojalność Klientów.
Polecane narzedzia; SurvGo - program do badań opinii klientów
(FAQ)
Aplikacja do ankietyzacji SurvGo™ może być dostosowana do potrzeb firmy, takich jak dodanie własnych pytań, dostosowanie projektu ankiety, czy wybór sposobu przeprowadzenia ankiety.
Regularne mierzenie jakości obsługi klientów pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i poprawę jakości usług. Dzięki temu firma może zwiększyć lojalność klientów i poprawić swoją reputację.
Najczęstsze błędy to zadawanie zbyt wielu pytań, brak jasności w pytaniach, niewłaściwy dobór grupy respondentów oraz niewłaściwa interpretacja wyników.